A második fázis, a Co-Pilot 2.0, 2023-ban kerül bevezetésre. Ez a fázis új funkciókat ad hozzá, például a sávtartó asszisztenst (LKA), a holttérfigyelőt (BSM) és a keresztirányú forgalomfigyelőt (RCTA).
A harmadik fázis, a Co-Pilot 3.0, 2024-ben kerül bevezetésre. Ez a fázis lehetővé teszi, hogy a Mazda autók önállóan közlekedjenek bizonyos körülmények között, például a városi forgalomban vagy az autópályán.
A Co-Pilot rendszer számos érzékelőt használ a környezetének figyelésére, beleértve a radarokat, a kamerákat és a lézereket. Ezek az érzékelők folyamatosan figyelik a járművet, a közlekedést és a környezetet, és szükség esetén beavatkoznak a vezetésbe.
A Co-Pilot rendszert úgy tervezték, hogy biztonságos és megbízható legyen. A rendszert szigorú teszteken vetették alá, és az eredmények azt mutatták, hogy hatékonyan csökkenti a balesetek kockázatát.
A Co-Pilot rendszer egy fontos lépés a Mazda önvezető technológia fejlesztésében. A rendszer célja, hogy biztonságosabbá és élvezetesebbé tegye a vezetést, és hozzájáruljon egy balesetmentes közlekedési világ megteremtéséhez.
A Co-Pilot rendszer legfontosabb funkciói:
- Automata vészfékezési asszisztens (AEB)
- Adaptív sebességtartó automatika (ACC)
- Sávtartó asszisztens (LKA)
- Holttérfigyelő (BSM)
- Keresztirányú forgalomfigyelő (RCTA)
A Co-Pilot rendszer előnyei:
- Biztonságosabb vezetés
- Élvezetesebb vezetés
- Balesetmentes közlekedési világ megteremtése